شرایط و مزایای خرید هتل در استانبول

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

خرید سهام هتل در استانبول


هتل های استانبول اغلب لوکس و گران هستند و گزینه های مناسب برای خرید به ندرت ارائه میشود. در این شرایط می توان از امکان خرید سهم هتل در استانبول استفاده کرد که مزایای زیادی را به همراه دارد. بسیاری از پروژه های ساخت هتل این امکان را فراهم می کنند تا سایر افراد بتوانند سهام آن را خریداری و از این طریق در ساخت هتل مشارکت داشته باشند. از مزایای خرید سهام هتل می توان به عدم نیاز به هزینه های هنگفت نسبت به خرید آن اشاره نمود.

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید می توانید نسبت به خرید سهام اقدام کنید. از دیگر مزایای خرید سهام می توان به این نکته اشاره کرد که در نهایت می توانید با توجه به ارزش سهم از سود هتل استفاده کنید یا سهم خود را به سایر افراد بفروشید. البته دقت داشته باشید که اگر با خرید سهام هتل اقامت دریافت می کنید، تا سه سال حق فروش آن را نخواهید داشت.

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

هزینه ساخت هتل در استانبول

هزینه ساخت هتل در استانبول بسیار کلی است و محاسبه آن نیاز به بررسی فاکتورهای بسیار زیادی داشته و تیم طراحی و ساخت قبل از اجرای پروژه حدود آن را تخمین می زند.هزینه های طراحی و معماری، خرید زمین، متریال و مصالح ساختمانی استفاده شده در  آن، نوع امکانات و تجهیزات به کار رفته در اتاق ها، استخر و رستوران و غیره همگی باید به طور دقیق لیست و در نهایت نیز نرخ تخمینی ارائه میشود.

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

چون در حین ساخت تغییرات بر حسب شرایط رخ می دهد که می تواند قیمت ساخت هتل در استانبول را تحت تاثیر قرار دهد.پیشنهاد می کنیم برای بررسی و محاسبه هزینه ساخت هتل در استانبول با تیم های فعال در این حوزه مشورت کنید چون روند تخمین قیمت نیز به تخصص و تجربه و مهارت بالایی دارد.


برای خواندن مطالب درمورد سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید:

قیمت خرید هتل در استانبول

هتل ها مانند ملک های مسکونی و تجاری بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت گذاری میشوند. یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت هتل در استانبول، موقعیت جغرافیایی و میزان فاصله آن از ساحل و دریا است. هتل هایی که در فاصله کمی با دریا قرار دارند، بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و به همین دلیل قیمت بیشتری دارند.

از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت هتل در استانبول، تعداد ستاره ها و امکانات آن می باشد. هر چه هتل ها تعداد ستاره بیشتری داشته باشند، به همان نسبت نیز گران تر خواهند بود. علاوه براین، نوع امکانات ارائه شده در بخش های عمومی هتل و اتاق ها و چشم انداز و متراژ و تعداد اتاق ها همگی می توانند قیمت ها تحت تاثیر قرار دهند. دقت داشته باشید که نوساز یا قدیمی بودن هتل نیز تاثیر زیادی بر ارزش مادی آن دارد که در زمان خرید باید به آن توجه کنید.

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

مشاوره خرید هتل در استانبول

با توجه به اینکه خرید هتل در استانبول از نظر قانونی دارای جزئیات زیادی بوده و سرمایه هنگفتی برای آن لازم است، لذا بدون مشاوره با وکلای بین المللی تا حد امکان نباید نسبت به این کار اقدام کرد. گروه مشاوره آرتمیس جلسات مشاوره توسط وکلای بین المللی ارائه داده و روند قانونی را طی می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های پایین صفحه تماس بگیرید.

اخذ اقامت با خرید هتل در استانبول

اخذ اقامت ترکیه به شیوه های متعددی قابل انجام است که از مهم ترین آنها می توان به خرید ملک، خرید سهام، ثبت شرکت و سپرده گذاری بانکی و همچنین ازدواج اشاره نمود. خرید هتل زیرمجموعه خرید ملک به شمار می رود و با توجه به اینکه تمام هتل های آن ارزش بسیار زیادتر از ۲۵۰ هزار دلار دارند، لذا بلافاصله پس از خرید آن اقامت دائم نیز دریافت خواهید کرد.

بر اساس قوانین دولت ترکیه اگر قصد دارید با خرید هتل یا سهام آن نسبت به دریافت اقامت اقدام کنید، ارزش سرمایه گذاری شما حداقل ۲۵۰ هزار دلار باید باشد. علاوه براین، تا سه سال امکان فروش هتل یا سهام آن برای شما وجود ندارد. در صورت فروش هتل یا سهام آن اقامت دائم باطل خواهد شد.

سرمایه گذاری با خرید هتل در استانبول

دولت ترکیه به منظور جذب اتباع خارجی از طریق سرمایه گذاری روش های متعددی را ارائه داده است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها خرید ملک می باشد که شامل هر نوع ملک مسکونی، ویلا، آپارتمان، تجاری و هتل میشود. از جمله روش های بسیار مناسب که احتمال سودآوری آن بیشتر از سایر گزینه ها است، خرید هتل در استانبول می باشد.

استانبول پرطرفدارترین شهر در ترکیه است که بخشی از آن در آسیا و قسمت بعدی در اروپا واقع شده و به همین دلیل شرایط بسیار ویژه ای دارد. آب و هوای بسیار عالی، تلفیق مدرنیته و تاریخ و روابط سیاسی مطلوب آنها با سایر کشورهای دنیا از جمله مواردی هستند که منجر به توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست به این شهر شده اند. با توجه به رشد بسیار زیاد صنعت گردشگری ترکیه در سالهای اخیر، هتل و سایر امکانات رفاهی در تمام شهرهای آن، مخصوصا استانبول مورد توجه قرار گرفته اند. لذا می توان با خرید هتل در استانبول در بازه زمانی کوتاه به سود خوبی دست پیدا کرد. علاوه بر سود از طریق رزرو هتل توسط توریست، با فروش مجدد آن نیز می توانید به منفعت های مالی دست پیدا کنید.

خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com

مزایای خرید هتل در استانبول

ترکیه از امن ترین کشورهای همسایه برای زندگی و کار و سرمایه گذاری می باشد و به همین دلیل ایرانیان و سایر کشورها به آن توجه ویژه ای دارند. اگر سرمایه گذاری در هتل را برای مهاجرت و زندگی در استانبول را انتخاب کرده اید، لازم است بدانید که چند مزیت مهم برایتان فراهم میشود که عبارتند از:

  • اگر بیش از ۲۵۰ هزار دلار برای خرید هتل یا سهام آن سرمایه گذاری کنید، امکان دریافت اقامت دائم برایتان فراهم میشود.
  • افرادی که از طریق خرید هتل اقامت دریافت می کنند، برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال و همسر خود نیز می توانند اقامت درخواست دهند.
خرید هتل در استانبول-artemisturkey.com
  • استانبول از نظر گردشگری با رشد بسیار خوبی مواجه است و رزرو هتل در آن تقاضای زیادی دارد. لذا با خرید هتل در این شهر می توانید به منبع درآمد خوبی دست پیدا کنید.
  • افرادی که هتل در این شهر خریداری می کنند می توانند از امکان آموزش رایگان برای تحصیل استفاده کنند.
  • با توجه به اینکه پس از خرید هتل بعد از ۲ تا ۳ ماه اقامت دائم و شهروندی برای فرد اعطا میشود، در نتیجه پاسپورت ترکیه را دریافت می کنید. پاسپورت ترکیه از معتبرترین پاسپورت ها در دنیا بوده و به بیش از ۷۰ کشور بدون ویزا می توانید با آن سفر کنید.
سوالات متداول خرید هتل در استانبول

هزینه ساخت هتل در استانبول بسیار کلی است و محاسبه آن نیاز به بررسی فاکتورهای بسیار زیادی داشته و تیم طراحی و ساخت قبل از اجرای پروژه حدود آن را تخمین می زند.

با توجه به اینکه خرید هتل در استانبول از نظر قانونی دارای جزئیات زیادی بوده و سرمایه هنگفتی برای آن لازم است، لذا بدون مشاوره با وکلای بین المللی تا حد امکان نباید نسبت به این کار اقدام کرد. گروه مشاوره آرتمیس جلسات مشاوره توسط وکلای بین المللی ارائه داده و روند قانونی را طی می کنند.

  • عدم نیاز به هزینه های هنگفت نسبت به خرید آن
  •  می توانید با توجه به ارزش سهم از سود هتل استفاده کنید یا سهم خود را به سایر افراد بفروشید. البته دقت داشته باشید که اگر با خرید سهام هتل اقامت دریافت می کنید، تا سه سال حق فروش آن را نخواهید داشت.

پیوستن به گفتگو

سه × چهار =

مقایسه املاک

مقایسه