شرایط و مقررات فروش ویلا در استانبول

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

فروش خانه ویلایی در استانبول


پیش از انجام هر کاری بهتر است که ملکی که قصد خرید آن را دارید ارزش‌گذاری شود. این کار توسط کارشناسان دولتی قابل انجام است. قیمتی که کارشناس در نظر می‌گیرد معمولاً به نرخ فروش منطقی ویلا نزدیک‌تر خواهد بود.

در صورتی‌ که فروشنده تفاوت فاحشی را میان این قیمت و قیمتی که خودش در نظر گرفته است به شما اعلام کند، به طبع از خرید آن پشیمان می‌شوید. در نتیجه بهتر است در این مورد بی‌گدار به آب نزنید و منطقی خرید کنید. ضمن این که گزارش کارشناس دولتی همیشه برای فروش خانه ویلایی در استانبول و همین‌طور خرید ملک در این منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد. 

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

از طرفی در کشور ترکیه و شهر استانبول انواع مختلف و تنوع وسیعی از ویلاها وجود دارد.  در ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم. اول این که ممکن است ویلای شما چوبی، بتنی و یا سیمانی باشد. پس از آن مسئله موقعیت مکانی ویلا اهمیت ویژه‌ای دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

شرایط فروش ویلاهای لوکس در استانبول

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

در هنگام بررسی فروش ویلاهای لوکس در استانبول باید به چند موضوع کلیدی در آگهی توجه ویژه‌ای داشته باشید و سعی کنید بر این‌ اساس انتخاب کنید. متراژ ویلا مهم است اما پیش از هر چیزی به لوکیشن دقیق ویلا نیز دقت ویژه‌ای داشته باشید. ممکن است ویلا در بخش آسیایی و یا اروپایی استانبول باشد. به‌ هرحال در مورد هرکدام رنج قیمتی متفاوت است. به‌ ارزان بودن ویلا در استانبول دقت نکنید. گاهی برخی فروشندگان سود جو ویلاهایی با سند 

مشکل‌ دار را  به شما پیشنهاد می‌کنند که در این صورت درگیر دردسرهای زیادی برای خرید و فروش ملک خواهید شد.فروش ویلاهای لوکس در استانبول بر اساس تعداد طبقات، امکانات داخلی و خارجی ویلا، شهر و محله ویلا، سال ساخت ویلا، امکانات محلی و منطقه‌ای و همین‌طور دسترسی‌هایی که دارد انجام می‌گردد. به طبع هر چه این موارد بهتر و بالاتر باشند قیمت ویلا نیز در استانبول افزایش می‌یابد.

قیمت ویلا در ترکیه-artemisturkey.com

قوانین فروش ویلا در استانبول

پیش از ورود به بحث فروش خانه ویلایی در استانبول و مواردی از این‌ قبیل اجازه دهید در خصوص قوانینی که این کشور برای خرید و فروش در نظر گرفته است نگاهی بیندازیم. فروش خانه ویلایی در استانبول می‌تواند شامل خرید ملک ساده، ساحلی، ویلای مدرن و کوهستانی باشد. در تمامی موارد شما می‌توانید یک روش امن و بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری داشته باشید.

 کشور ترکیه از هر نظر در حال پیشرفت است و هرساله نیز نرخ گردشگری آن افزایش می‌یابد. مدتی است که بیماری کرونا نیز در این کشور کم‌رنگ شده و با ورود به آستانه سال نوی میلادی ۲۰۲۲، انتظار می‌رود که قیمت ملک نیز به ‌مرور و در چند سال آینده رشد صعودی به خود بگیرد. حال و در این حین ممکن است با آگهی‌هایی نظیر: فروش ویلاهای لوکس در استانبول روبرو شوید. هرکدام از آن‌ها یک شرایط قیمتی و خرید را برای شما در نظر می‌گیرند. 

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

ضمن این که نحوه خرید از آن‌ها نیز با هم متفاوت است. برخی از این فروشنده‌ها قیمت ارز بین‌الملل، دلار و یورو را در نظر گرفته و برخی از آن‌ها نیز نرخ‌ گذاری را بر اساس ارز کشور ترکیه در نظر می‌گیرند. البته مهم‌ترین چیزی که باید به آن دقت داشته باشید مسئله پیروی از قوانین کشور و همین‌ طور خرید به‌ صورت اصولی و بر اساس قانون است.

چگونه در استانبول ویلا بخریم؟

در مرحله بعدی توضیحات در مورد نحوه خرید ویلا در استانبول، لازم است که قرارداد را ثبت و در نهایت مابقی مبلغ پرداختی را نیز پرداخت کنید. کل مبلغ خرید خانه ویلایی در ترکیه باید به‌ حساب فروشنده منتقل گردد. پس از آن انتقال سند انجام می‌شود و ویلا در حال حاضر در تملک شما خواهد بود. برای دریافت اقامت نیز می‌توانید با اداره مهاجرت استانبول مراجعه کنید و از این طریق اقدامات لازم را مبذول نمایید.

خرید ویلای ساحلی در استانبول

فروش ویلا در استانبول به‌صورت ساحلی، شهری و روستایی و حتی کوهستانی نیز انجام می‌شود. استانبول شهر بزرگ و پرجمعیتی است و اقلیم‌های متفاوتی از نظر آب‌ و هوایی نیز در آن وجود دارد. اما به‌ طورکلی فروش ویلا در استانبول در درجه اول تحت عنوان ویلای ساحلی بررسی می‌گردد. این کشور در نزدیکی خط ساحل مدیترانه و دریای سیاه نیز به مردم اجازه ویلا سازی در یک محدوده خاص را می‌دهد.

ویلای ساحلی همیشه محبوب و جذاب بوده و می‌توان در میان آن‌ها گزینه‌های مدرن را نیز پیدا کرد. اگر عبارت فروش ویلا در استانبول را جستجو کنید با انواع ویلاهای لوکس، کلاسیک، ترکیبی و مینیمال، مدرن و خاص و همین‌طور ویلاهای هوشمند روبرو می‌شوید که به طبع قیمت ویلاهای لوکس و هوشمند می‌تواند به ‌مراتب بالاتر از انواع مدل‌های ساده باشد.

 

همین‌ طور فروش ویلا در استانبول به مفهوم خرید ویلاهای مدرن و لوکس است و کم‌تر پیش می‌آید که شما بتوانید در خط ساحلی استانبول ویلایی با قیمت پایین پیدا کنید. در نتیجه اگر اولین هدف شما خرید ویلای استانبول و ساحلی است باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

فروش ویلا چوبی در استانبول

خانه‌های چوبی نیز با مکانیزم و استانداردهای خاصی ساخته می‌شوند و جذابیت‌های خاص خود را دارند. نمی‌توان گفت که این ویلاها می‌توانند در تمامی شرایط ارزان‌تر باشند. به‌طورکلی این سبک ویلاها مدرن هستند و دارای پنجره‌های بزرگ و اتاق‌های جذابی هستند که ساختار آن‌ها و متریالی که در آن‌ها استفاده می‌شود و حتی گاهی می‌تواند گران‌تر از ویلاهای سنگی و بتنی باشد اما به‌ هرحال علاقه‌ مندان خاص خود را دارند و عده‌ای ترجیح می‌دهند به سراغ این مدل ویلاها بروند.

پس امکان فروش ویلا لاکچری در استانبول بر پایه متریال چوب نیز وجود دارد. ویلاهایی تحت عنوان یالی نیز در ترکیه شناخته می‌شوند که ساحلی بوده و معمولاً ساختار آن‌ها به دوره عثمانی باز می‌گردد. ضمن این که سالن مرکزی این ویلاها ساختار و سبک منحصربه‌ فرد خود را دارد و در تمام دنیا با نام ویلاهای سقف گنبدی نیز شناخته می‌شوند.

به‌ هرحال شما می‌توانید از این ویلاها به‌ عنوان یک سکونت گاه دائمی استفاده کنید. در تابستان آب‌ و هوای ترکیه در مناطق ساحلی کمی شرجی می‌شود.

مزایای خرید ویلا در کشور ترکیه

به‌ هرحال خرید ملک در هر کشوری مزیت‌های خاص خود را دارد. اما در مورد ترکیه همه چیز کمی متفاوت است. اول این که این کشور یکی از جذاب‌ترین، توریستی‌ترین و بهترین نقاط گردشگری آسیا و اروپا به‌حساب می‌آید. بسیاری از ایرانیان نیز ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را در این کشور بگذرانند و به طبع فروش خانه ویلایی در استانبول در طول چند سال اخیر به دلیل مراجعه مکرر ایرانیان به این کشور محبوبیت زیادی به دست آورده است.

اگر صاحب یک ملک باشید، در مواقعی که خودتان در استانبول نیستید نیز می‌توانید از طریق اجاره و رهن ویلا به درآمد بالایی برسید. کشور ترکیه ترافیک و شلوغی خیلی بالایی ندارد و خطوط حرکت آن همیشه دارای نظم است و به طبع از هر نظر می‌تواند نسبت به بسیاری از کشورهای همسایه بهتر باشد. البته که شما گزینه‌های زیادی برای سرمایه‌ گذاری‌های اصولی در  بین کشورهای همسایه ندارید و ترکیه اولین مقصدی است که  هر ایرانی

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

 برای سفر و یا حتی سرمایه‌ گذاری خارجی به آن فکر می‌کند. قطعاً فروش خانه ویلایی در استانبول امروزه توسط مراکز مختلفی انجام می‌شود که تنها تعداد کمی از آن‌ها قابل‌اعتماد هستند. در ادامه در مورد نحوه تشخیص بهترین مراکز و بنگاه‌های فروش خانه ویلایی در استانبول صحبت خواهیم کرد.

قیمت ویلا در ترکیه-artemisturkey.com

راهنمای خرید ملک در استانبول

به‌ طورکلی در هنگام فروش خانه ویلایی در استانبول و یا خرید ملک به چند موضوع مهم دقت کنید. اول این که ساختمان‌های ویلایی در این شهر و کشور به یک ‌شکل قیمت ‌گذاری نمی‌شوند و باید اصول خاصی برای آن رعایت گردد. ضمن این که سازمان‌های دولتی نیز به شما کمک می‌کنند که به‌راحتی روی ملکی که قصد فروش یا خرید آن را دارید قیمت‌گذاری کنید. در این صورت بهتر است بگوییم که فروش ویلای لاکچری در استانبول با اصول خاصی انجام می‌گردد.

فروش ویلا در استانبولartemisturkey.com

برای خرید می‌توانید از وب‌سایت‌های اینترنتی نیز کمک بگیرید و پس از آن و برای اطمینان بیشتر به شما پیشنهاد می‌دهیم که از ویلاهای مدرن بازدید کنید. به‌ هرحال سبک ساخت‌ و ساز در ترکیه و ایران متفاوت است. ویلای مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس شروع کنید به دریافت استعلام در خصوص آگهی‌های فروش ویلا لاکچری در استانبول و… در نهایت با کارشناسان رسمی کشور ترکیه در مورد قیمت‌ گذاری  روی ملک گفتگو کنید.

 دقت کنید که این کار را بهتر است خودتان یا وکیلتان انجام دهد. نیاز است که برای خرید ملک شماره مالیاتی دریافت کنید و سپس حساب باز کنید. معمولاً از شما خواسته می‌شود که پس از قبولی آگهی‌های فروش ویلا در استانبول در استانبول ۱۰ درصد از قیمت ویلا را به‌عنوان ودیعه پرداخت کرده و سپس قرارداد را منعقد کنید. در مرحله بعدی انتقال مابقی مبلغ انجام می‌شود. مبلغ خرید بسته به شرایط ویلا متفاوت است و کارشناسان در این مورد یک پیش ‌زمینه به شما ارائه کرده‌اند.

سوالات متداول فروش ویلا در استانبول

فروش ویلاهای لوکس در استانبول بر اساس تعداد طبقات، امکانات داخلی و خارجی ویلا، شهر و محله ویلا، سال ساخت ویلا، امکانات محلی و منطقه‌ای و همین‌طور دسترسی‌هایی که دارد انجام می‌گردد. به طبع هر چه این موارد بهتر و بالاتر باشند قیمت ویلا نیز در استانبول افزایش می‌یابد.

  • سیلیوری
  • چاتالجا
  • اسکو دار
  • آرناوتکوی

اگر مایل به خرید در نزدیکی فرودگاه استانبول و سرمایه ‌گذاری ویژه برای اجاره ویلا و یا فروش ویلا لاکچری در استانبول هستید. به طبع آرناوتکوی می‌تواند برای شما مقصدی بی ‌نظیر باشد.

پیوستن به گفتگو

3 × یک =

مقایسه املاک

مقایسه